AMPA

L’AMPA TINET és una associació de mares i pares sense ànim de lucre que vehicula la participació de les famílies amb el centre educatiu i crea un vincle amb l’escola dels nostres fills i filles.

Al llarg dels anys, l’AMPA ha fet diferents col·laboracions i activitats amb l’escola.

L’ha dotat de materials didàctics, ha comprat material fotogràfic i informàtic, ha subvencionat i donat suport a diferents projectes que han dut a terme l’equip educatiu del centre, ha participat de les festes de l’escola convidant a esmorzar o berenar. Ha comprat material lúdics i educatiu.  Ha organitzat tallers per fer en família i xerrades de caire educatiu.

De quines maneres hi pots participar?
  • Formant part de la Junta.
  • Assistint a les reunions i assemblees que es convoquen per tal d’informar les famílies.
  • Donant suport puntual a alguna activitat per a la qual es necessitin mares/pares voluntaris
  • Fer-te’n soci/a
Com contactar amb l’ampa?

@ampa_tinet (instagram)

Correu electrònic:  tinetampa@gmail.com

CONSELL ESCOLAR
Funcions del Consell

És el màxim òrgan de govern de l’escola. Hi ha representants de tota la comunitat educativa: pares i mares, mestres, representant de l’Ajuntament, direcció i representant de serveis.

El sector pares i mares, disposa d’un correu electrònic en el que podeu enviar les vostres propostes, suggeriments, els pares i mares del Consell s’encarregaran de presentar-les a la reunió cada trimestre.

El correu electrònic és el següent: tinetconsellescolar@gmail.com

• Vetllar perquè el procés d’admissió d’alumnes a l’escola es faci d’acord amb el que estableix la llei i les disposicions corresponents.
  • Aprovar i avaluar la programació general anual del centre.
  • Conèixer les baixes d’alumnes i vetllar per la concessió de plaça segons el que estableix la llei i les disposicions corresponents.
  • Ser informat del nomenament i cessament de la direcció del centre i de tot el personal educador.
  • Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i equip escolar. Aprovar l’obtenció de recursos complementaris.
  • Analitzar i avaluar el funcionament del centre, l’evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en que participi el centre.
  • Valorar el grau de satisfacció dels pares i mares envers el funcionament i organització de l’escola.
  • Elaborar propostes i informes, a iniciativa pròpia o a petició de l’Ajuntament, sobre el funcionament del centre i la millora de la qualitat de gestió.

Membres actuals del Consell Escolar

• Directora: Laura Jou Orpinell